ثبت نام ورود

آگهی دهندگان

Dgad Targeting

دیجی اد به عنوان پلی میان آگهی دهندگان و نمایش دهندگان، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا تبلیغات خود را در نرم افزارهای موبایلی به نمایش در بیاورید.
با هدفمندی های مختلفی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، می توانید این اطمینان خاطر را به دست آورید که تنها برای مخاطبان هدف خود هزینه می کنید و از اتلاف بودجه تا حد زیادی جلوگیری می شود.
در دیجی اد دو مدل تبلیغاتی وجود دارد:

Dgad Targeting

1- پرداخت به ازای کلیک


در این مدل تبلیغاتی، آگهی دهنده تنها زمانی هزینه پرداخت می کند که مخاطب وی روی تبلیغات کلیک کند.
در این مدل تبلیغاتی مدت زمان یا تعداد نمایش هزینه ای ندارد.
باتوجه به اینکه در مدل تبلیغاتی Per Per Click یا به اختصار PPC تبلیغات به تعداد بالایی نمایش دارد، در نتیجه برندسازی نیز صورت می گیرد.

2- پرداخت به ازای نصب


در این مدل تبلیغاتی، آگهی دهنده تنها زمانی هزینه پرداخت می کند که کاربر نرم افزار تبلیغ شده را نصب کند.
این نوع تبلیغات مناسب دارندگان نرم افزارهای موبایلی است.
در تبلیغات Pay Per Install یا به اختصار PPI، تعداد نمایش و کلیک هزینه ای ندارد و تنها زمانی آگهی دهنده هزینه پرداخت می کند که مخاطب نرم افزار آگهی دهنده را نصب کند.

Dgad Targeting


قیمت ها ساخت کمپین و شروع تبلیغات


ویژگی های دیجی اد

ارائه آمار و اطلاعات لحظه ای و دقیق تبلیغات
هدفمندی های متعدد به منظور یافتن مخاطب هدف
ارائه آمار تفکیکی براساس اپراتور،برند،ورژن اندروید و موقعیت جغرافیایی
امکان مدیریت و مقایسه ی چندین تبلیغ مختلف در قالب یک کمپین تبلیغاتی
پشتیبانی از تبلیغات بنری، متنی و AppWall
امکان تعیین بودجه برای تبلیغات
قابلیت تنظیم سقف کلیک روزانه

تنوع تبلیغات

Dgad Text Banners

متنی

Dgad AppWall

بنری

Dgad Banners

اپ وال

Dgad Banners

تمام صفحه

آمار و ارقام

دیجی اد، آمار و اطلاعات دقیق و کاملی از کمپین های تبلیغاتی شما در اختیارتان قرار می دهد.
آمار لحظه ای تعداد نمایش و کلیک، تفکیک جغرافیایی کاربران و اطلاعات دیگر، به شما در شناخت هر چه بهتر مخاطبان و پالایش آنها کمک می کند.

هدفمندی ها

هدفمندی جغرافیایی
اگر لازم می دانید تبلیغاتتان فقط در منطقه ای خاص نمایش داده شود، می توانید از این فیلتر استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید تبلیغات را فقط در استان های خراسان رضوی و تهران نمایش دهید.

هدفمندی موضوعی
مخاطبان شما بیشتر در کدام دسته ها هستند؟ اقتصادی، فناوری یا ورزشی. با هدفمندی موضوعی خواهید توانست تبلیغات را فقط در نرم افزارهای مرتبط با موضوع تبلیغاتی خود نمایش دهید.

هدفمندی نرم افزاری
از طریق این هدفمندی می توانید نمایش تبلیغات را محدود به داشتن یا نداشتن یک نرم افزار خاص در گوشی کاربران کنید. فرض کنید می خواهید تبلیغ نرم افزار x را انجام دهید، در این صورت می توانید این تبلیغ را تنها برای کاربرانی نمایش دهید که نرم افزار x در گوشی آن ها نصب نیست. همچنین ممکن است تبلیغ شما کاربر را به یک برنامه در کافه بازار هدایت کند، با این هدفمندی می توانید نمایش تبلیغات را منحصرا به کاربرانی نمایش دهید که نرم افزار کافه بازار روی گوشی آن ها نصب است.

هدفمندی ورژن اندروید
می توانید تعیین کنید که حداقل ورژن اندروید (SDK) دستگاه کاربران برای نمایش تبلیغ شما چند باشد.

هدفمندی اپراتور
اگر لازم می دانید نمایش تبلیغات خود را تنها در یک اپراتور خاص نمایش دهید، می توانید از این هدفمندی استفاده کنید. در حال حاضر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل قابل انتخاب هستند.

هدفمندی برند
می توانید تبلیغاتتان را تنها در یک برند خاص گوشی مانند سونی نمایش دهید.

هدفمندی زمانی
در صورت تمایل می توانید نمایش تبلیغات را در برخی از ساعات شبانه روز متوقف کنید.

توضیحات بیشتر

سیستم ضد تقلب

در دیجی اد متدهای گوناگونی برای جلوگیری از ثبت کلیک ها و نصب های جعلی وجود دارد.
در مدل تبلیغاتی PPC در صورتی که یک کلیک تکراری تشخیص داده شود، کاربر به مقصد منتقل خواهد شد اما هزینه ای از آگهی دهنده کم نمی شود.
همچنین در مدل تبلیغاتی PPI، چنانچه یک نصب تکراری تشخیص داده شود، آگهی دهنده هیچ هزینه ای برای آن نصب نمی دهد.

ساخت کمپین و شروع تبلیغات تماس با ما

خانه | ناحیه کاربری | آگهی دهندگان | نمایش دهندگان | قیمت ها | هدفمندی ها | شرایط استفاده | تماس با ما | درباره ما | ثبت شکایت